BAkereskedelem és marketing (Gödöllő)
Study location | Hungary, Gödöllő |
---|---|
Type | Bachelor, full degree studies |
Nominal duration | 7 semesters (210 ECTS) |
Study language | Hungarian |
Awards | BA |
Course code | Economic Science |
Entry qualification | High school / secondary education (or higher) érettségi bizonyítvány, magyar nyelvű motivációs levél, útlevél, tartózkodási engedély The entry qualification documents are accepted in the following languages: English. In most cases you can request a suitable transcript from your school. If this is not the case, you will need official translations along with verified copies of the original. You must take the original entry qualification documents along with you when you finally go to the university. |
---|
Territory requirements | Applications are accepted from the following territories (based on citizenship): Angola, Argentina, Cape Verde, Chad, Chile, Congo - Kinshasa, Costa Rica, India, Jordan, Mongolia, South Korea, Türkiye, Ukraine, Venezuela, Vietnam, Yemen. |
---|
Language requirements | Hungarian B2 |
---|
Other requirements | A motivation letter must be added to your application. |
---|
More information |
---|
Overview
Kereskedelem és marketing alapképzési szak:
Szakképzettség: közgazdász kereskedelem és marketing alapképzési szakon
Képzési terület: gazdaságtudományok
Képzési ág: üzleti
Szakirányok: Ellátási lánc menedzsment, Marketing információ menedzsment
Képzési helyszín: Gödöllő
Képzési idő: 7 félév
A tantárgyak modulokba csoportosíthatók, amelyek a következők:
módszertani alapozó modul: gazdaságmatematika, statisztika, informatika,
elméleti gazdaságtani alapozó modul: mikro- és makroökonómia, pénzügy, nemzetközi gazdaságtan, környezet-gazdaságtan és EU ismeretek,
üzleti alapozó modul: vállalat-gazdaságtan, marketing, vállalati pénzügyek, számvitel, szervezés és vezetés, emberi erőforrás menedzsment, termelés és szolgáltatásmenedzsment, üzleti kommunikáció és jogi ismeretek,
közös modul: marketingkutatás, fogyasztói magatartás, marketingmenedzsment, marketing-kommunikáció, értékesítés, kereskedelmi vállalatok gazdaságtana, logisztika, üzleti tervezés, nemzetközi marketing, szolgáltatásmarketing, business marketing, régió- és településmarketing, kereskedelmi marketing és szerződéses jog.