BAkereskedelem és marketing
Study location | Hungary, Szombathely |
---|---|
Type | Bachelor, full degree studies |
Nominal duration | 7 semesters |
Study language | Hungarian |
Awards | BA |
Course code | Economic Science |
Entry qualification | High school / secondary education (or higher)
The entry qualification documents are accepted in the following languages: English / Hungarian. Often you can get a suitable transcript from your school. If this is not the case, you will need official translations along with verified copies of the original. A iskola gyakran tud megfelelő nyelven készült indexmásolattal/kreditigazolással szolgálni. Amennyiben ez az Ön esetében nincs így, szüksége lesz hivatalos fordításra az eredeti dokumentum hivatalos másolatával együtt. You must take the original entry qualification documents along with you when you finally go to the university. |
---|
Territory requirements | Applications are accepted from the following territories (based on citizenship): Angola, India, Jordan, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Laos, Malaysia, Russia, South Korea, State of Palestine, Syria, Türkiye, Ukraine, Vietnam, Yemen. |
---|
Language requirements | English Hungarian magyar B1; A nyelvtudás ellenőrzése a felvételi vizsgán történik. |
---|
Other requirements | At least 2 reference(s) should be provided. A motivation letter must be added to your application.
|
---|
More information |
---|
Overview
A marketing a gazdasági képzések azon területe, amely a megalapozott szakmai ismeretek mellett nagyon sok kreativitást is megkövetel. Marketinggel foglalkozó szakemberekre, illetve marketing szakismeretekre nem csak kis- és nagyvállalatoknál van szükség, hanem non-profit szervezeteknél, vagy közintézményeknél is; illetve egy marketinggel foglalkozó saját vállalkozás nyitása is fent áll lehetőségként.
A képzés célja összefoglalva olyan kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel, gazdasági és üzleti ismeretekkel rendelkező gazdasági szakemberek képzése, akik egyrészt alkalmasak termékek és szolgáltatások keresletvezérelt beszerzésére és értékesítésére, kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására, valamint vállalatok, intézmények és közintézmények marketingtevékenységének megszervezésére.
A hallgatók gyakorlati tapasztalatokat is gyűjthetnek: a képzés számos kurzusa projekt-jellegű, ahol a hallgatók kis csoportokban oldanak meg feladatokat. A képzés 7. féléve gyakorlat: a hallgatók a félévet egy kiválasztott munkahelyen töltve a szakterület gyakorlati oldalával is megismerkedhetnek.
Kapcsolattartó:
Nemzetközi Iroda, Bagi Eszter Borbála
E-mail: international@tatk.elte.hu